Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

En annan bio

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag och Frida bestämde oss för att gå på bio idag. Jag hade redan kikat lite bio tider och Divergent ville vi båda se, den skulle gå 14.10. Klockan var 13.30 ish när vi bestämde det så vi skulle precis hinna, aa eller det trodde vi iaf. Var där 20min innan filmen skulle början men det var jordens segaste kö så vi hann inte.
Fick ändra planerna. Hamnade på Espresso House med varsin frappe och satt där i nästan en timme och bara pratade.När vi sen gick där ifrån tyckte jag att vi bara kunde gå in lite snabbt på Rigoletto och kolla om det fanns nån film där, och det gjorde det. Så vi kollade på The other woman, och den var superbra! Velat se den ett tag så blev jätteglad haha, superrolig och över mina förväntingar!
Puss och Kram!♥
 Frida tog Strawberry typ och jag valde Cookies´n Cream. Den var så god, dog matdöden!!!!!
 
Gullig haha ^_^
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design