Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Fredags

Skrivet:    ·  Allmänt
Jossan, Tove och Elin kom förbi mej efter maten odå gick vi o köpte chips oså en snabbis innan vi gick hem till Jossan. Väl där åt vi middag och sen gick vi ner i Jossans källare där vi skulle sova sen på kvällen och då hade de sattit upp ballonger i hela rummet och gömt tre presenter lite huller om buller som jag fick leta efter.
Asså hade verkligen en extremt bra kväll och jag har världens bästa vänner! Så om ni läser det här TACK för att ni gjorde bästa födelsedagen på länge.
Bilder från kvällen:
Såhär såg det ut i rummet alltså haha
 Elin Tove och Jossan
 
 Fick två tandborstar oxå men de va de här som va gömda :)
 
Hade typ ballongturnering elr nåt. skulle träffa den andra presonen i magen ^_^
Kollade på jordens tråkaste film på kvällen men det där va gott iaf haha
 
♡Tove❤♡
Skrivet: 2014-05-04,  kl. 22:34:58

Ååååh vad gullig due, puss ❤❤

Svar: Nä ni är ❤️❤️
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design