Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Happy birthday to me

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Väcktes av sång och fruksot på sängen imorse. De hade gjort fruktsallad och mackor och slagit in presenter (som tur var haha.) Fick ett kamerastativ, en bikiniöverdel, en kli på ryggen av Märtis och typ ett "presentkort" som innehöll en eftermiddag med mamma där vi kunde shoppa "de presenter jag inte fick" typ haha.
Så åkte alltså in till stan med mamma och kikade runt i affärer. Köpte en tröja, en bh och en byxdress oså fikade vi och gick runt och kollade i massa olika affärer. Nu ikväll ska jag sova hos Jossan tsm med Tove o Elin. Vet inte riktigt vad vi ska göra men hittar nog på nåt kul haha.
Puss och Kram!♥
 Frukost imorse, de är nr 14 på mackan längst bort haha
 Alla presenter ^_^
 
Tröjan är ifrån Hollister, LÖV ITTTTTT
 
 Bikini överdelen är från Cubus och bh:n från Hollister
 
 Byxdressen är från Bikbok
♡Anonym♡
Skrivet: 2014-05-02,  kl. 20:27:31

Var ni i Jkpg? Såg dig på A6 isåfall men vågade inte säga hej ifall de inte va du hahah

Svar: Haha va söt nej jag bor i Stockholm så det var nog inte jag då :)
Tilda-Den fluriga tjejen♥

♡Sabina Decireé - mode, skönhet & YouTube♡
Skrivet: 2014-05-03,  kl. 01:56:57 Blogg:  http://sabinadeciree.devote.se

Åh vilken fin byxdress!! :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design