Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Magic Mike

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
 Channing Tatum spelar Mike, killen som sedan sex år tillbaka jobbar på en manlig strippklubb tsm med 5 andra killar typ. Men det är inte det enda Mike gör, på dagarna driver han även en takläggningsfirma mm. för att lyckas spara pengar till hans verkliga mål i livet.
På vägen träffar han Adam (The Kid)som följer med Mike till strippklubben Xquisite där han jobbar. Till en början hjälper Adam bara till men efter ett tag blir han en del av showen och får känna på ett helt annat liv än vad han är van vid. Filmen är lite udda men verkligen så bra, skulle nog säga att det är en rätt typisk tjejfilm...
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design