Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Premiärdagen

Skrivet:    ·  Enskedespelet-2014
Kl. 16.00 idag startar vi upp med ett rätt långt intro om Oliver Twists barndom. Det kommer sitta grymt många i publiken och vi som inte är på scen kommer vara backstage redo att kliva in när det är vår tur. Jag och min grupp kommer in första gg i scen 5, och sen är vi med rätt mkt i första akten vilket är grymt kul!
Tänkte visa lite bilder ifrån föreställningen. Jag har inte tagit nån av de utan de finns alla på hemsidan men kände att det vore kul för er att se de. Så ni förstår lite mer om allt som händer osv.
Puss och Kram!♥
 Vårt gäng, Nancy och Sikes. Jag står precis i dörren :)
 
Dommarna i styrelsen
 
 Barnhemsscenen, Oliver blir slagen...
 
 Här är vi igen, jag står längst till höger bakom Livs hår haha
 
 Alla som står längst fram med rött håt spelar Oliver
♡Maggan♡
Skrivet: 2014-05-19,  kl. 22:24:20

Det ska bli så kul att få se den. Längtar!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design