Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Soool!

Skrivet:    ·  Allmänt
Men hur härlig är det inte ute? Jag körde kjol idag (dock med tajts under) och det var så skönt. Asmånga som börjar ta på sig 2 die 4 snygga maxiklänningar och andra klänningar o jag vill bara andvända mina egna. Hatar dock att visa mina ben! Har väldigt torr hud, i synnerhet på benen så under vinter blir mina ben vita och rödprickiga, tjoho livet leker. Nä så illa är det verkligen inte och jag ska nt klaga, men har lite bad confidence ang de....
Satt i magganparken under eftermiddagen med Tove och hade det aschill. Solen stekte, var lagom mkt vind osv osv. Extremt perfekt temperatur och allting. Vi passade även på att plugga lite franska. Har test i det imorrn och efter som jag spelar ikväll hinner jag nt göra det nu så aa.
Puss och Kram!♥
 Underbara mamma hade fixat en "power-smoothie" till oss två när jag kom hem, den va såååå god!!!
 
♡coffeeandcupcake.blogg.se♡
Skrivet: 2014-05-21,  kl. 19:57:15 Blogg:  http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Så gott de ser ut :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design