Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

The other Woman

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
 
Carly lever ett perfekt liv med ett bra jobb och en underbar kille, Mark, och när Mark för första gången ska träffa Carlys pappa måste han plötslig åka hem. Carly bestämmer sig för att överaska hnm och åker hem till honom, men det är inte han som öppnar när hon kommer dit utan hans fru Kate.
De två bestämmer sig för att spionera på honom när han åker på "affärsresa" och inser att det finns yttligare en tjej med i bilden. Tjejerna bildar en liten "klubb" och gör allt för att förstöra för Mark...
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2014-05-31,  kl. 07:53:34

Den låter bra,men sjukt lik filmen "John Tucker must to die" om du har sett den?

Svar: Ja har sett den, men så lika är de inte tkr jag :)
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design