Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Dansat hela dagen

Skrivet:    ·  Allmänt
Drog hem till Jossan efter skolan tsm med Tove för att kolla på den nya Step Up filmen som kom ut på swefilmer i typ lördags. Jag tror inte ni förstår min hype över det. Har gått run toch haft ångest sen den åttonde augusti, när filmen kom ut på bio, och undrat när jag skulle få möjligheten att se den. Swefilmer räddade mig som så många gånger och att vi tre skulle se den var en självklarthet.
Efter filmen var jag och Tove så hypade. Vi fick Jossan att sätta på musik och sen körde vi "jätteseriösa" dancebattles mot varandra, var dock rätt svårt att få fram en vinnare... Så cyklade svettig hem från Jossan och slängde mig in i köket där hela familjen åt pannkakstårta (Märta fyller år). Fick i mig den lite i farten och sprang sedan iväg till tunnelbanan för att hinna till dansen. Så har dansat i flera timmar idag, vilket ledde till överskott av energi!
Puss och Kram!♥
Ryan Guzman är definitivt en av anledningarna att se filmen!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design