Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Deep talk dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Onsdagar är ofta en riktigt bra dag. Tove har hemspråk typ kvart över fyra osen håller det på i en timme, men efter det gör typ alltid jag, Tove och Jossan nåt tsm och det är ofta de bästa dagarna på veckan. Är med varandra "sent" på kvällen och det blir så mycket bättre då. Blev riktigt mycket deep talk idag. Vi tänkte att vi skulle kolla på 22 Jump Street men ingen av oss orkade gå och hämta datorn. Så classic haha.
Har börjat tänka mer och mer på hur jag är osv. Vet att det låter riktigt udda men asså jag är rätt högljudd och säger rakt ut vad jag tycker. Tänkte göra nån video/tag ang. mig själv så ni får en bättre bild av vem jag är asså bakom skärmen, i skolan och bland mina vänner. Frågade Tove och Jossan idag om de reagerat på att jag ofta säger saker rakt ut eller vad man nu ska säga. Typ i klassrummet om nån lärare har haft en genomgång men jag varit allt för upptagen med att skriva av allt och tappat bort var han/hon säger, så säger jag rakt ut att "jag hängde inte med kan du säga det igen". Och så kör läraren igenom allt en gång till och klassen är så van vid det att de ba "jahapp ok då va hon igång igen", asså så. Fattar ni haha?
Puss och Kram!♥
Superfin spegelselfie på Jossan, Tove och mej ^_^
O här äre bara Tove o jag
 
♡Caroline♡
Skrivet: 2014-11-05,  kl. 19:39:51 Blogg:  http://emmamariaa.for.me/

Vilken härlig blogg du har! Superfin design, intressanta inlägg & fina bilder!!:D

Svar: Tack vad glad jag blir!
Tilda♥

♡Elin♡
Skrivet: 2014-11-05,  kl. 20:50:03 Blogg:  http://niles.blogg.se

fin blogg!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design