Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Deep talk i bastun

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag var verkligen en sån dag då jag total älskar min klass. På bilden är vi uppdelade i två grupper då vi gör olika saker, i min grupp håller vi på att bygga tredimensionella rum typ. Aja lektionen började med att alla tjejer i vår grupp typ stod i en ring och dansade medan vi sjöng Alfons Åberg, den där "na na na na na na nana" asså soundtracket. Senare på letionen satte vi på ritkigt musik och då sprang typ alla runt och dansade och sjöng och det är verkligen ingen som dömer. Så underbara människor!
Efter skolan gick Jossan, Oliver och jag hem till Erik. Satt i början typ i soffan pratade och kollade på Disney Channel. Efter ett tag kom Erik ner med nån skjutgrej iaf så vi hade typ "krig", så udda. Det tog rätt lång tid för mig och Jossan att förstå hur man använde de men sen hade de andra inte en chans haha. Hamnade nere i Eriks bastu sen där vi hade fett mycket deep talk typ. Hade sjukt kul iaf och mår bättre än jag gjort på länge :)
Puss och Kram!♥
Oliver, Jossan och Erik
På den vänstra bilden gömde vi Erik under bastubänken typ haha. Stängde luckan sen oxå ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design