Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Ensam dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Det här kommer vara det tråkigaste blogginlägg ni läst bara så ni vet. Tänkte berätta om min dag, och den va tråkig som attan. Vaknade vid tio, åt frukost, kollade bloggar, kikade på två avsnitt av switched at birth gjorde ingenting ett bra tag, kommer inte ihåg vad som hände sen. Min familj kom väl vid tre eller nåt och då satte jag mig och ritade ett tag men det blev rätt fult alltihop haha.
Nu har vi nyss ätit middag. Mamma hade hittat nåt recept på laxtacos i nån mattidning så vi testade det, var överförväntan gott så ja blev glad. Tänkte kolla på en gråtfilm nu ikväll. När jag har mina ensam dagar får jag som vanligt alldeles för mycket tid att tänka på måste droppa alla mina känslor på nåt vis, alltså behövs det en gråtfilm. Har dessutom övertalat Tove att komma hit så ja slipper se den själv ^_^
Puss och Kram!♥
Bjöd på nåra fina bilder av maten ^_^
 
♡Annika♡
Skrivet: 2014-11-16,  kl. 19:27:16 Blogg:  http://blogofphoto.webblogg.se

Super mumsigt :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design