Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Hos Erik igen

Skrivet:    ·  Allmänt
Drog till Erik efter skolan tsm. med Oliver och Jossan. Gjorde pannkakor (två dagar i rad nu...) och satt kvar och åt i två timmar typ. Älskar när man sitter kvar länge när man äter, asså när man har den tiden. Iof brukar vi sitta så länge vi kan vid lunchen också men det är annorlunda utanför matsalen. Om man sitter med folk man känner blir det ofta sjukt bra konversationer när man äter. Vet att jag tjatar på om de där konversationerna HELA tiden men det är liksom det mina tankar går till, sorry.
Efter att vi ätit hamnade vi i soffan där vi kollade på nån film som handlade om en superhjälte som var alkholist men efter att han räddat livet på en affärsman fick han hjälp att bli en "bra "superhjälte eller vad man ska kalla det. Aja den va bättre än vad jag beskriver. Tänkte spela poker efter det (har aldrig gjort det och ville lära mig) men Jossan skulle dra rätt snart så blev "Hej Knäckt" istället och alla blev så uppspelta, asså var typ det roligaste jag har sett. Erik tappade rösten, Jossan slog sin hand ashårt i bordet och jag åkte ut på direkten #brajobbat
Puss och Kram!♥
Pancakes ^_^
 Erik, jag och Jossan
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design