Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Reunion bildbomb!

Skrivet:    ·  Allmänt
Var extremt opeppad innan festen. Trodde typ att det skulle bli stelt osv, att alla skulle sitta i olika grupper oba "hur är det i skolan?" typ så. Det har ju ändå gått 1 och ett halvt år sedan vi alla var en klass och det händer mycket på så lång tid, men det blev allt annat än jag trott. Alla kom igång i början typ och vi stod i en ring och dansade osv men sen paja högtalaren och det var några som på direkten började hatea på det mesta och satt i ett hörn med sina mobiler vilket var rätt tråkigt, så på mitten var det mesta rätt segt. Men sen fick vi igång musiken och då blev alla så sjukt hypade.
Spenderade slutet av kvällen dansande tsm. med Victor, Burre, Alex och Masse och det var så jäkla kul. Har träningsvärk i hela kroppen och lite rosslig hals efter att ha skrik sjungit med i typ varje låt. Var verkligen en sån kväll jag behövde, alla kaosade runt, hade deep-talk, skrattade, sjöng mm. kan inte bli bättre fan. Efter festen drog jag, Tove och Jossan hem till Jossan och efter ett tag kom Burre oxå. Satt nere i Jossan källare sen och pratade till klockan var tjugo över tre då han behövde dra. Kunde inte haft en bättre kväll och vill verkligen tacka alla som var där, bästa kvällen på länge!
Puss och Kram!♥
Blandade bilder från festen och alla drickor ^_^
 Nån random bild på nåra av oss haha
Lät alla fota så mycket de ville med min kamera, va så sjukt många selfies!
 Victor, Tove, jag, Burre och Alex längst ner :)
 Två bilder av vår extremt fina dans
Bästa gänget! ♥



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design