Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Lördag

Skrivet:    ·  Allmänt
Drog in till stan idag med Tove.Gick runt och kikade i affärer, testade hattar, blev kära i Urban Outfitters, skrattade, gick mycket och hade det allmänt bra typ. Klarade mig från att köpa nåt så är nöjd, känner inget stort köpbegär nu ändå så det är lugnt. Kan ni oxå bli så ibland? Bara nöjda över allt ni har typ, sen är jag ju såklart alltid skittrött på det jag har och hittar aldrig nåt att ha på mej men men.
Nu är jag hos Ida och Alva, vi är utan föräldrar allihop så bestämde oss för att va själva tillsammans istället. Så har ätit tacos (haha igen) och suttit o pratat ett tag och bestämde oss för att kolla på film nu. Blev "Perks of beeing a wallflower". Så blir ett kort inlägg för ja vill se den.
Puss och Kram!♥
 Urban Outfitters...
 Tove och jag i jättefancy hattar ^_^
Choklaaad ♥
♡Lina - my art & my life♡
Skrivet: 2014-11-09,  kl. 10:46:10 Blogg:  http://shiiwie.blogg.se

Gott med tacos! låter som en urmysig dag :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design