Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Rainy day

Skrivet:    ·  Allmänt
Regnade imorse när vi vaknade så förmiddagen spenderades inomhus. Satt och sjöng med Elsie ett tag men sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, troligtvis var det inge kul iaf. Efter ett tag kollade vi på "Tsatsiki-Morsan och Polisen" och jag fick så mycket minnen från när ja var liten. Var bästa filmen ju och den är fortfarande jättebra, Tsatsiki var den snyggaste ja hade sett när ja var liten typ och Per Hammar den roligaste. Tror man uppskattar skämten mer som stor, ser vad som är "kul" mycket tydligare nu lixom :)
Tog en promenad efter lunchen som blev rätt lång. Var ute ett bra tag och kikade bl.a. annat på Torpa Kyrkogård där det var fullt av ljus och blommor osv. Elsie var jättefacinerad och ville inte gå där ifrån förens vi räknat kottarna och ljusen på alla gravstenar, Gud hon gör verkligen ens dagar, hon e ju så sööt.
Puss och Kram!
 Blev en bild från igår



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design