Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Taggad inför veckan

Skrivet:    ·  Allmänt
Har SO prov på onsdag som handlar om Franska revolutionen så satt större delen av dagen idag och pluggade in årtal, namn och en massa händelser. Det är som att min hjärna bara vill komma ihåg vissa saker. Jag kommer ofta ihåg totalt oviktiga saker som att England var det sista landet i Europa att gå över till Napoleons räkne sätt men när det kommer till att minnas vad som hände franska revolutionens tre ledare krånglar allt bara till sig. Har två dagar till på mig så det kommer troligtvis lösa sig, behöver ta en paus bara och låta allt sjunka in.
Fick med mig Erik ut på en promenad på eftermiddagen iaf och det slutade med att vi var ute i mer än 1 ½h. Hade värsta deep talket på vägen och hamnade på ämnet balen i nian. Gick jättelänge och parade ihop folk med varandra och pratade om hur den ultimata balen skulle vara. Fick värsta energikicken av det så när jag kom hem lyckades jag plugga lite till. Är rätt taggad inför den kommande veckan nu, utan några större andledningar. Kommer även komma upp ett 5 andledningar till varför december är grymt inlägg imorrn så stay tuned.
Puss och Kram!♥
 Plugg plugg plugg...



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design