Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

The Perks Of Beeing A Wallflower

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Charlie är inte killen som syns. Han lever lite i skuggorna med en hel del tuffa saker bakom sig. En dag tar han steget och börjar prata med en kille han har träslöjd med och snart blir han intruducerad till en helt ny värld där han blir sedd, hörd och faktiskt är en del av något. Han blir kär för första gången och får uppleva äkta vänskap.
Den här filmen är riktigt djup, asså sjukt djup. Under filmens gång kommer det fram en massa nya saker och man får en helt ny bild av Charlie. Den handlar mycket om att hålla ihop, ta hand om de man har runt sig men också om att dela med sig. Filmen innehåller några sjukt bra citat och alla ni som inte har sett den måste se den nu! Jag älskar den och jag tror att jag har fått en ny favortifilm helt ärligt.
 
 
♡hanna holm♡
Skrivet: 2014-11-11,  kl. 17:41:49 Blogg:  http://barbiehanna.se

fin blogg!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design