Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Utförsäljning

Skrivet:    ·  Allmänt
Drog med mig Tove till frihamnen idag då Odd Molly hade utförsäljning idag. Tog oss dit vid klockan 12 typ och hittade rätt efter mycket om och men. Var inte alls lika kaotiskt som förra gången då den hölls i en lägenhet utan var en stor lokal. Jag fick med mig två linnen och Tove köpte fyra tröjor tror jag (bilder kommer imorrn) och jag blev så nöjd med mitt köp.
Sen när vi skulle hem visade det sig att hela röda linjen var utslagen så vi stod i 45min och väntade på rätt buss. När den kom var vi tvugna att åka först till Ropsten med den osen hela vägen tillbaka dit där vi börjat för att sen jobba på vår resa till stan. Tog oss till Slussen och kom hem efter ett tag men shit vad lång tid det tog. Sitter och ska käka nån form av lunch/mellis nu trotts att klockan är fem i fem men men.
Puss och Kram!♥
 Lokalen ^_^
 Testade linnen...



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design