Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Väldigt musikalisk dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Vaknade med halsont och huvudvärk men drof till till skolan ändå och möötte Jossan på vägen så vi sprang tillsammans till SO:n och ställde oss och bamkade på dörren ett bar tag innan vi fick reda på att det var elevens val... Så fick gå till musiksalen istället. Har haft kör hela dagen sen med bland annat några timmars rep i kyrkan vilket var sjukt kul. Nu närmar det sig på riktigt och idag hade vi dessutom Kristin (vår ordinarie körledare som varit sjuk jättelänge) så allt blev så mycket bättre.
På eftermiddagen kollade jag, Tove och jossan på Pitch Perfect. Var aslänge sen jag såg den så va kul, är sjukt taggad på Pitch Perfect 2 som kommer ut nästa år tror jag så behövde refresh mitt minne. Efter filmen drog Jossan hem men Tove stannde kvar ett ett tag. Körde asmycket ful dans i vardagsrummet innan jag drog iväg till min "riktiga" dans så har varit fullt ös. Nu sitter jag i soffan och försöker mota bort huvudvärken...
Puss och Kram!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design