Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Varit med Frida

Skrivet:    ·  Allmänt
Träffade Frida idag. Har inte sett henne på hur lång tid som helst, vi har typ gått om varann i en månad så var verkligen dags att ses. Vi satt typ och kollade i gamla skolkataloger och pratade osv. men sen tyckte Frida att vi skulle gå ut och fota så drog till mig och hämtade kameran innan vi stack ut. Hamnade vid backen som vanligt och tog oss upp till toppen där vi knäppte några bilder.
Gick tillbaka till henne efter det och spenderade resten av dagen i hennes rum typ. Hade fett mycket deep-talk, spelade in en video och hade fett mysigt. Kom hem rätt nyss så har ätit soppa som vi alltid gör på söndagar, va nån grej vi började med för ett rätt långt tag sen. Så pappa gör för det mesta olika soppor på söndagarna, innan det var soppa körde vi typ alltid macka och té på söndagar. Vi har typ alltid haft nån mat-trdition på söndagar, är det bara vi?
Puss och Kram!♥
Frido och jag ♥♥
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design