Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

"Återträff"

Skrivet:    ·  Allmänt
Drog hem och pluggade franska efter skolan då vi har prov imorrn. Ska skriva ett vykort från Paris typ samt ha några hörövningar oså, så jag gick hem och tränade på att skriva vykort typ. Så svårt att träna typ för jag vet ju inte själv om jag skriver rätt eller inte. Aja fick lite gjort iaf osen satt jag mest och försökte plugga in olika fraser som kan vara bra att kunna i vykorts sammanhang. Fattar ni haha?
Efter ett tags puggande ringde Burre iaf så jag drog till honom där även Adam var. Han jag träffade när det var gatufest i augusti typ, vet inte om ni minns (inlägget är här). Va hur som helst sjukt kul att träffa honom igen och jag skrattade jättemycket hela kvällen. Båda de är verkligen helt amazing personer som man bara blir glad av ni vet. Hade en riktigt bra kväll och nu blir det lite mer franska plugg tätt följt av gårdagens The Night Shift avsnitt som ja missa...
Puss och Kram!♥
Skevaste bilden nånsin men men ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design