Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bästa höstdojjorna

Skrivet:    ·  Kläder
Köpte ett par svarta skor från "Nude" i sommar typ och i fredags hade jag de för första gången. Blev självklart skavsår som alltid vid nya skor men jag älskar de! Ni vet när man hittar något och känner att "shit this is my stuff" , så känner jag med de. Kommer säkert gå in de under hösten men känner att skavsår inte hindrar mig från att ha de. Kommer gå runt i de tills fötterna trillar av haha.
Puss och Kram!♥
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design