Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bilder från semestrar

Skrivet:    ·  
Tänkte visa några bilder från semestrar jag aldrig kommer glömma :)
Min andra utalandresa, åkte till Cypern för farfar fyllde sjuttio. Blev kär för första gången and I still remember him. Fanns dock ingen bild på oss tillsammans *snyft*
 
Grekland 2009. Var med i nån barngrupp och i mitten av veckan hade vi en show. Jag och Ida berättade roliga historier. Bl.a. norgehistorier, och det var en nordiskt hotell. Ja det satt norrmän i publiken. Ja vi skämmdes. Men norrmännen skrattade bara åt det och sa att de brukade köra samma vitsar fast om svenskar...
Fortfarande en av de roligaste saker jag har gjort och det här var 2011. Åkte paragliding(inte helt säker på att det heter så) och hade en allmänt grym vecka med Ida och Alvas familj.
Häftigaste resan någonsin var förra året när vi åkte till Alperna. Sjuk upplevelse och skulle kunna göra om det vilken dag i veckan som helst. Helt fantastiskt!!!
Var samma veva som Alperna men behövde göra en egen bild från det. Venedig var så grymt! Coolaste staden ever besides London!
Behöver jag säga nåt mer?
Årets skidresa till Vemdalen var sjukt kul. Har aldrig någonsin haft så roligt när jag åkt skidor. Både under dagen men framför allt på kvällarna när vi körde påsrace i backarna och var tvugna att gömma oss för pistmaskinen. Sjukt många minnen!
Hela den här sommaren har varit grym, så tack alla som varit med och bidragit till det!!!!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design