Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bloppis

Skrivet:    ·  Allmänt
Har haft en riktigt bra dag idag kan jag glatt säga. Ställde alarm imorse för att ja skulle träffa Tove o Jossan klockan 10 vid t-banan då vi skulle in till en bloppis. Båda de två kom i tid för första gången typ osen drog vi in till TC där bloppisen va. De 100 första som kom fick goodiebags och vi satsade stenhårt på de och kom till bloppisen som nr. 50 typ så va asglada. Efter ungefär 1-2h öppnade de dörrarna och började släppa in. Vi fick goodiebags och ja köpte tre sjuuuukt bra saker!! (Bilder kmr imorrn)
Va med Tove och Jossan efter det oxå. Drog till mig först och testade kläder och pratade osv men sen fick vi gäster typ så drog till Jossan ist. Träffade Burre och hans brorsa när vi kom till Jossan så spelade fotboll med de i typ 2h. Va sjukt kul! Sen behövde Tove dra och ja va hemma och åt, men mötte upp Burre och Jossan igen sen så har varit m de hela kvällen. Sjukt bra dag helt enkelt.
Puss och Kram!♥
 Kön framför oss
Bilderna på sidorna är inne på bloppisen, den i mitten är jag och Chloe
Tove, Daniel Paris och jag ^_^
 Ellinor Bjurström och jag, blev så hype när ja träffa henne haha



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design