Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bra dag idag

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Fast egentligen är det en lögn för vi fick tillbaka våra NO-prov idag och då hade nästan hälften av klassen fått underkänt och ingen av oss hade fått högre betyg än ett D (betygssystemet är A,B,C,D,E,F där A är bäst och F underkänt) Förra terminen fick jag A eller B på alla NO-prov vi hade, och nu har vi fått en ny lärare och ingen får högre än D. Blir jag motiverad att fortsätta plugga, tja kanske nu men inte om jag får D på alla kommande prov. Då kan man lika gärna ge upp.
Eftermiddagen blev desto bättre. Var med Tove först innan hon skulle iväg på sin tyska och när den var klar kom hon och Elin hit. Dock ville jag inte vara hos mig så vi tog med oss kameran ut och tog lite bilder och några blev ritkigt bra! Drog till Elin sen och åt middag där och hade sjukt kul. Garvade hela tiden och mår allmänt bra nu :)
Puss och Kram!♥
 Dagens outfit:  Tröja: H&M  Kjol: H&M  Strumpbyxor: Zara  Skor: Nude



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design