Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Chill måndag

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade elevens val idag så det blev kör igen. Gick rätt bra, i början var det segt och alla var så oofokuserade men på slutet lät det så bra! Var även två killar som joinade kören idag, oklart dock hur länge de kommer stanna...
Eftermiddagen spenderades tsm med Tove och Jossan. Vi var här typ hela tiden o satt och pratade om en massa olika saker. Som ja skrev igår, de bästa konversationerna sker på hösten helt enkelt. Drog till Ica sen för att ja skulle övertala Jossan att köpa en annan parfym än den ja vill ha men de sluta med att vi tre typ sprang runt på bottenvåningen och kollade på halloween kostymer haha.
Puss och Kram!♥
 Oklart om ni ser något men seriöst bästa efter träning. Avokado knäcke och te ♥



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design