Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Höstfika

Skrivet:    ·  Allmänt
En av höstens fördelar måste ju vara höstfikat. Ni vet när det reganr, man sitter på något mysigt café eller hemma hos nån, dricker något varm och äter något gott. Löven faller utanför, det blåser och är kallt men man sitter där inne i värmen. Kanske med tända ljus eller nåt o bara myser. De bästa konversationerna sker ofta när man fikar så hela hösten kommer vara fylld av kloka konversationer. Vet inte varför men hösten känns som en bra månad för uppfinnare. Vem har tid att uppfinna på våren, sommaren eller vinter lixom? Hösten känns bra.
Mötte upp Johanna och åkte in till Espresso House idag. Alltid lika kul att träffa henne, hon säger väldigt bra saker haha. Drack en sjukt god vit varm choklad och sen delade vi på en chokladmuffins. Var mätt och så nöjd efter det. Gick runt en stund inne i stan, jag köpte en bh och trosor innan vi drog hem. Åkte för långt med tunnelbanan och satt och pratade om en massa saker. Är extremt trött nu så blir nog film ikväll ^_^
Puss och Kram!♥
 
♡livet med Asperger och kronisk smärta♡
Skrivet: 2014-10-12,  kl. 17:58:29 Blogg:  http://domkallarmighannes.com

åh nu blev jag sugen på fika jag måste fasta ett dygn:P

Svar: Åh nej vad jobbigt ♥
Tilda♥

♡Johanna♡
Skrivet: 2014-10-12,  kl. 21:59:13

Åh men gullis :* <33 det var asmysig idag det får vi fan göra om <3 <3

Svar: Aa absolut!! ♥
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design