Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Innan tandställning

Skrivet:    ·  Allmänt
Imorse när jag vaknade och hörde regnet utanför och snart insåg att det var kolmörkt utomhus var jag inte jättepeppad på livet. Inte ett dugg faktiskt. Men jag tog mig till skolan och ju längre dagen gick desto mindre moln blev det på himlen och på eftermiddagen var det sol. Blev glad då och kände att hösten kanske inte är så dum ändå.
Jag, Tove, Jossan och Elin drog till Ica efter skolan iaf och köpte choklad. Tove får tandställning imorrn och Elin på fredag och typ direkt efter man fått tandställningen kan man inte äta choklad på ett tag så för att inte göra suget allt för stort såg vi till att äta det nu ist. Efter att vi köpt den gick vi dock till skolan och väntade på Tove när hon hade tyska ,men efter det drog vi till Jossan. Kollade på en sorlig film som fick oss att gråta och åt choklad. Bra uppladdning för Tove och Elin!
Puss och Kram!♥
På väg till Jossan
 
Choklaaad ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design