Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Jobb på Åhléns igen

Skrivet:    ·  Allmänt
Har spenderat dagen på Åhléns nu igen. Förra gången var det ju invigningen av deras barnavdelning och nu hade de bara nån "barndag" i allmänhet. Var sjukt kul att dra på sig dräkterna igen och köra hela dagen. Man blir så glad själv av att se alla barn och vuxna le osv för att de ser oss. Då vet men verkligen att det man gör är bra. Dessutom var det ju inte alls lika varmt idag som förra gången och nu blåste det lite ibland samt små regnade, och det var det ultimata väderet för oss. Man slapp bli överhettad.
Det var inte riktigt samma gäng den här gången. Tre av de ja hade med mig var borta och varken Thea,  Lea eller killarna kunde. Så jag drog med mig Elin och Becka och Klara som oxå var med förra gången hade med sig fyra nya. Han dock inte prata med de jättemycket :/ Nu sitter ja och väntar på Tove, hon ska sova här ikväll så jag tänkte övertala henne att se "The Mortal Instruments" med mig...
Puss och Kram!♥
 
Nån bild från dagen :)
Hela gänget haha ^_^
♡Kajsa♡
Skrivet: 2014-10-26,  kl. 16:39:32

Åh vad mysigt det ser ut, hoppas det gick bra!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design