Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Let´s be cops

Skrivet:    ·  Allmänt, Film och TV-serier
Jag, Tove och Jossan ska snart in till Hötorget för att möta upp Siri och Lea och Thea som vi träffade förra helgen när vi var djur vid Åhléns. Alla vi fick ett biokort då så vi kör en mindre återträff och bestämde oss för att kolla på bio tillsammans. Blev "Let's be cops" då några av oss redan sett TMR, vill dock se den och biokortet är laddad med två biobesök så kommer nog se den nån annan gång :)
Filmen handlar iaf om två killar som inser att de båda har passerat trettio men ingen av de har lyckats med sina liv. När det är dags för en maskerad klär de ut sig till poliser och på vägen där ifrån märker de att folk ger de sjukt mycket respekt och tjejerna gillar de. Så efter mycket om och men väljer de att ta sin maskerad ett steg längre och låtsas vara poliser.
Puss och Kram!♥
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design