Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Top tre serierna just nu

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Räknar med de jag kollar på just nu. Så eftersom PLL har ett uppehåll kommer den inte vara med på listan, är dock min favorit of all times.
 
1. MODERN FAMILY
Asså jag förstår inte vad jag gjorde med mitt liv innan jag hittade Modern Family. Skrattar så jag gråter till varje avsnitt och är nu inne på tredje säsongen. Kommer typ börja om från början och se allt igen när jag kommer till slutet.
Kort beskrivning:Pappan är omgift med en yngre fru som har ett barn sedan tidigare. Dottern lever med sin rätt udda man man och deras tre barn. Sonen är gay och han och hans kille har ett adopterat barn. Sjukt roliga karakräter, skrattgaranti!
 
2. THE NIGHT SHIFT
Serie som går på trean. Började kolla av en slump precis när serien började och är nu totalt fast, älskar sjukhus serier vet inte varför. Är lite mer spännande och jag sitter ofta och kramphåller i något när jag kolalr på den bara för att se till att det som händer blir bra...
Kort beskrivning: Hur ser sjukhuset ut på natten? Stressigare och definitivt mer spännande. Trassliga relationer och nystarter, en serie som handlar mycket om vänskap och hjälpsamhet.
 
3.FAKING IT
Kollat alldeles för kort för att ha några starka åsikter men även det här en sjukt rolig serie. Älskar karaktärerna och skulle vilja gifta mig med allihop typ. Dessutom är Gregg Sulkin (som spelar Ezras brorsa i PLL) med vilket gör serien betydligt lättare att kolla på :)
Kort beskrivning:Två bästa vänner som länge kämpat för att få uppmärksamhet. Av en slump tror en kille i deras klass att de är lesbiska och snart vet hela skolan vem de är. Den ena tjejen gör det bara för att få uppmärksamhet av killen hon gillar men den andra tjejen börjar snart tro att det är mer än bara vänskap mellan de.
 
 
 
♡Anonymis♡
Skrivet: 2014-10-10,  kl. 17:24:59

Yäää det är jättebra med två inlägg per dag. Så ofta du kan får du gärna göra det!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design