Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Update

Skrivet:    ·  Allmänt
Vet att updaten inte varit på topp ett tag nu men nu när jag varit sjuk är det svårt att hitta något kul att skriva om men idag mår jag mycket bättre så förhoppningsvis kommer mina inlägg framöver vara något roligare att läsa. Idag bl.a. ska jag och Malte in till stan och luncha med mamma vilket ska bli jättemysigt. Brukar ofta göra så när vi har lov osv. himla mysigt :)
Nu sitter jag och Malte och kollar på en film, ja blev en till idag. Finns inte mycket mer att göra när man är hemma oså haha. Blev "The Giver" idag och den är riktigt jävla bra! Är mitt inne i den nu så det är därför jag är lite frånvarande just nu. Måste ner och duscha snart oxå så får bli ett avslut på inlägget nu.
Puss och Kram!♥
Blev en asgammal bild från i vintras typ, sorry...



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design