Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Älskar virkning

Skrivet:    ·  Allmänt
Slöjd kan vara det mysigaste ämnet nånsin. Alla som har syslöjd i vår klass håller typ med mig på den punkten och det inkluderar även killarna. Just nu virkar vi mormorsrutor och det går framåt för mig. Planerar att göra en kudde och de är inte långt kvar nu asså :) Vet inte men har alltid haft en mindre kärlek till syslöjd, i sexan var det den absolut bästa lektionen i veckan och det är en av de bästa nu oxå. Man får lixom tid att prata med varandra på nåt vis haha.
Var hos Tove nu på eftermiddagen och kom hem för ett tag sen då hon skulle iväg. Har faktiskt teater för första gången den här terminen ikväll kl. 19. Är så peppad och vet att många från spelet ska vara med (det är enskedespelets teatergupper) så ska bli så kul att ses igen. Har faktiskt rätt mycket att se fram emot just nu, vill inte skriva ut något än men är allmänt happy hela tiden typ :)
Puss och Kram!♥
 
 
♡Maggan♡
Skrivet: 2014-09-12,  kl. 18:03:52

Hej!
Virka en jättestor pläd utav garnet du fick av mig, det skulle bli jättefint i ditt rum! kram

Svar: Haha aa det skulle nog ta extremt lång tid dock...
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design