Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Cozy dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade No provet idag som andra lektion men jag tror att det gick bra asså. Var några sjukt konstiga grejer om torsk typ som inte stått i boken och dt var inte heller något vi pratat om så jag hittade på där typ. Vi såg nån film om torks för typ ett år sen så jag skrev det jag kom ihåg där ifrån. Va sjukt chokad äver att jag kom ihåg grejerna asså. Är en sån som tappar all info två dagar efter provet typ haha.
Var med Jossan och Tove efter skolan. Tove behövde gå rätt snart iof så jag och Jossan satt ute på vägen och pratade i flera timmar. Va fett cozy och det är helt perfekt temperatur på eftermiddagen typ så vi kom lixom inte vidare där ifrån. Efter ett bra tag gick vi in och åt popcorn typ och sen gick Jossan. Vet inte om jag ska träffa de två ikväll, pratade lite löst om det. Annars blir det film :)
Puss och Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design