Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Infomöte

Skrivet:    ·  Allmänt
Har nog inte berättat planerna inför helgen här på bloggen men jag + 14 andra i min ålder ska vara stora gosedjur vid Åhléns nu i helgen. Så idag var vi inne på mammas jobb och åt pizza medan vi fick massa info om helgen samt testade kostymer. Jag har sötaste bäverdräkten och själva grejen är att vi ska vara svenska djur så de andra är grodor, vargar, rävar, kossor mm.
Jag hade fått med mig 8pers så vi var största gänget, idag fick dock vi inte jättemycket tid att prata med de andra oså men ska bli kul att lära känna de nu i helgen. Så de jag känner är Tove, Jossan, Siri, Liv, Johanna, Selma, Alva och Minna så helgen kommer bli så grym. Har nu lust och tid får ni ju jättegärna svänga förbi Åhléns City i T-Centralen :)
Puss och Kram!♥
Pizza ^_^ ^_^
 
Och här är hela gänget haha, jag är bävern som står upp längst till vänster
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design