Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Spring spring

Skrivet:    ·  Allmänt
Var lite motvilligt jag drog på miglöpartajtsen imorse. Tänkte igår kväll att jag skulle sticka ut innan frukost men när jag vaknade och kände att det luktade nybakt bröd fick maten komma i första hand. Så efetr att jag knallat runt själv i huset ett tag, då resten av familjen åkt på Maltes match, och allt jag ville var att duscha bestämde jag mig för att sticka ut och springa. Förstod ni min logik haha?
Aja gick helt ok,jag har sedan länge märkt att min kropp inte kan träna om det är för varmt. Min ansikte svullnar upp och har får jordens huvudvärk. Det var inte så värst varmt när jag sprang iväg så jag tänkte att det nog skulle bli en bra runda. men sen kom värmen så hann bara va ute i 40min. Bättre än inget iaf :)
Puss och Kram!♥
Fokusen försvann på den här bilden men hoppas de är ok :)
 
Blev fruktsallad till lunch, så gott!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design