Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Lite allmänna tankar

Skrivet:    ·  Allmänt, Musik
Har spenderat typ hela dagen åt plugg, serier och promenader. Inte kul någonstans att läsa om så jag tänkte att jag får helt enkelt hitta på något annat som känns lite mer intressant...
Så då får jag klassa saker som är "mer intressanta" som saker jag tänker på just nu. Bland annat har jag börjat fundera på om jag helt enkelt ska starta någon form av header produktion åt andra om de behöver hjälp. Dock orkar jag inte hålla på med betalning, men att göra nån då och då i enkelt format skulle vara kul. Sen sitter jag och funderar på min engelska redovisning som jag är sjukt nöjd med atm. Har inte hunnit dra igenom den för mamma än men känns som att den är på rätt väg :)
Något annat som jag hittade idag är låten här nedanför. Jag vet inte hur insatta ni är i PH men jag total älskar Kristian, vill typ gifta mig med honom!!! Han gjorde en låt till Saga för ett tag sen som bara lite kort visades och nu har hela versionen släppts och jag ,åste på något vis säga att jag tycker om den. Vad tycker ni?
Puss och Kram!♥
 
Den är sjukt töntig men gillar refrängen haha, fått nån udda kärlek för den här
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design