Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Vad hände?

Skrivet:    ·  Allmänt
Asså ni förstår inte min bokpepp nu asså. Jag kan sitta på matten och höra nån annans konversation och något av det de säger får min hjärna att jobba som fan och komma på en idé som jag tycker känns bra till min bok och det här händer HELA tiden. Och det här är ovanligt kan jag berätta för er. Asså i vanliga fall går jag in på dokumentet, läser igenom sista kapitelet, gör lite ändringar och skriver två-tre nya rader och sen är jag nöjd. Nu sitter jag och längtar tills jag får skriva ner mina idéer asså vad händer?
På tal om vad hände, värmen guys. Har gått runt i vinterjacka här ett tag (överdrift) och nu är det typ sommarvärme. Folk går runt i shorts och jag sitter typ och svettas på lektionerna. Älskar värmen och solen men känns det konstigt om jag blir lite besviken? Har avrit så pepp på att få höstkläder men har iof en extrem kärlek till min maxiklänning så lite värme är lugnt. Men sen vill jag kunna ha mina stickade tröjor!
Puss och Kram!♥
 Det är min middag som syns i hörnan hahha



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design