Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Val imorgon

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Åkte in till stan efter skolan med Tove, Jossan, Elin och Tilda O. Vi gick runt i gallerian osv, kikade i affärer mm. Var bla. inne på Hollister och jag dog lite för några av deras kläder, de har seriöst sötaste tröjan med en panda på och den är såååå fin. Jag lever typ för stickade tröjor hela året, de fungerar verkligen till allt hela tiden, även på sommaren. Perfekt att bara dra en stickad tröja över klänningen/t-shirten på kvällen. Förstår ni perfektionen?
Jag och Tove stannade kvar lite längre då Tove skulle köpa slatterband och då när vi gick hem gick vi igenom där alla valstugor står vid TC och pratade med några av partierna. Vi ska typ ha skolval imorrn så vi såg till att prata med de partier vi tycker verkar intressanta, men det mest intressanta var när vi kom till SD:s bås. Det stod typ 20pers runt en ensam Sverige Demokrat och körde värsta utfrågningen om invandring och han var så nervös. Stod massa folk runt omkring oxå bara för att se vad han svarade osv...
Puss och Kram!♥
 Valstugorna...
 OOTD: Kofta: Hollister Linne: Monki  Jeans: H&M



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design