Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bra eftermiddag

Skrivet:    ·  Allmänt
Haft en väldigt roliga eftermiddag idag och en eftermiddag som innehållit väldigt mycket. Började med att jag, Tove, Jossan, Axel och Jonte följde med Robin när han skulle möta sin kompisar vid bussen och typ sa hej till de. Stod och pratade lite kort innan Robin och de skulle iväg så då gick vi andra fem hem till mig. Satt och pratade ett tag, gjorde quesadillas med bara ost (godaste någonsin) och tog en del bilder med kameran.
Efter några timmar inomhus var vi alla rätt varma så bestämde oss för att gå ut. Tog en promenad och hamnade på ICA då någon skulle köpa något. Nästan direjt när vi kommer in väser Jonte att han tror han sett Sebbe Staxx, så jag och Axel springer dit och ser mycket riktigt att det är Sebbe som står där. Sen tog det lång tid och mycket planering innan vi samlade mod och bad om att få ta en bild, var rätt starstrucked allihopa då haha. Gick tillbaka hit sen igen och körde några vändor av kurragömma och det är verkligen en sån underskattad lek för vi alla skrattade så mycket och det finns ingen som inte går in till 100%. Behöver mer lek i vardagen haha.
Puss och Kram! ♥
 
Några av vår mat ^_^
Jonte och jag och Jossan
Alla vi och Sebbe Staxx. Om i har total missat vem han är hittar ni hans musik HÄR.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design