Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Chloé och Nicole

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Jag har följt Chloé Shuterman och Nicole Facianis bloggar hur länge som helst och har verkligen gillat upplägget de båda har på sina bloggar. Deras stil och målinriktade personligehetr gör mig verkligen motiverad och de är på något vis som mindre förebilder för min del, så när deras dokumentär serie på svt drog igång för ett tag sen blev jag asglad och har följt den slaviskt sedan dess. Så tänkte tipsa er om den för den är verkligen bra och ger en helt ny inblick i deras liv. Ni hittar alla hittills utkomna delar HÄR. 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design