Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Första praodagen

Skrivet:    ·  Allmänt
Ja då var första praodagen avklarad och det har gått över förväntan bra idag faktiskt. Jag och Tilda fick bland annat hjälpa till med att baka bröd, skära gurka, tomat och paprika i "skär maskiner", diska, stå i kassan, lägga upp kyckling och skinka mm. i olika lådor och lite annat. De tre som jobbade där hjälpte oss verkligen och såg till att vi fick vara med och göra saker. Man märkte verkligen att vår handledare, som också var personen som startat upp just den subwayen, var stolt över sitt jobb. Han visade allt så bra och fick oss att förstå hur viktigt allt var.
Fick både fika och lunchhos de och det var hur gott som helst, vi båda valde chicken teriyaki till lunch och det var typ det godaste någonsin. Stort tips om ni går till subway! Vi planerar att testa olika subs alla dagar under veckan så får ni en update :) Var så trött när jag kom hem från praoen att jag slängde mig i soffan och kollade på serier hela eftermiddagen. Sitter typ och halvsover nu också för hade en rätt seg vikarie idag på dansen som bara gjorde mig tröttare, så kommer nog bli tidig läggning idag.
Puss och Kram!♥
 Två bilder från dagen (jag hade uppsatt hår under dagen, vi tog bilden när vi jobbat klart haha)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design