Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Jobbar på gården

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte iväg till mormor och morfar idag igen då efter bara två dagar hemma. Kändes skönt tt komma tillbaka och var en asskön resa hit. Satt och läste hela vägen så det gick fort. Väl framme kom mormor och hämtade mig tillsammans med Märtis och Erland, fick varsin bamsekram av de små när jag kom fram och de var verklgen så söta. Så åkte hem till mormor och morfar där mormor fixade supergod lunch.
Direkt efter maten hoppade jag i en grön arbetsoverall, ett par gummistövlar och arbetshandskar och gjorde mig redo för att jobba. Jobb är faktiskt den största andledningen till att jag åkte tillbaka hit igen. Eftersom jag ska till London med mormor behöver jag tjäna på pengar på alla möjliga sätt som jag kan ta med mig dit, så det var mormor och morfars egna förslag att jag skulle komma tillbaka hit. Gjorde en liknande grej förra påsklovet då jag åkte hit och målade med morfar. Idag skulle jag ha målat om ett pumphus men färgen krånglade så fick kratta bort löv mm. på gården. Höll på rätt länge så känner att jag nog kommer ha en del träningsvärk imorrn tillsammans med mina blåmärken på hela kroppen, min halvt stukade andled och mitt sträcka knä från Boda Borg haha. Men är man smidig så är man.
Puss och Kram! ♥
 De delade ut små gratis skittles påsar på centralen ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design