Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Musiken just nu

Skrivet:    ·  Musik
Har så många låtar jag älskar för tillfället och det gör mig så glad. Så jag tänkte helt enkelt dela med mig av de till er för att ge er lite musiktips om ni känner att eran lista måste uppdateras. Here you go :)
 
Asså det här är absoluta favoriten just nu, vill bara dansa och sjunga med när jag hör den här.
 
Den här låten är rätt dålig egentligen men den gör mig peppad typ. Gillar hur musiken byggs upp i takt med att låten går framåt och dessutom är den beroende framkallande.
 
 
Den här låten är EXTREMT olik de två ovanför men shit vad jag gillar den. Går inte att inte sjunga med typ.
 
 
Det här en lite mys aktig låt, gillar att lyssna på den när jag sminkar mig och behöver få lite pepp inför dagen fast ändå inte allt för mycket. Typ en låt som peppar undermedvetet.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design