Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Mycket jobb

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade sjukt mycket att göra idagpå Espresso House och jag måste säga att jag total gillade det. Även när vi stod på knä och skrubbade bort smutsfläckar från fåtöljerna ute i fiket kan jag inte säga att jag tyckte det var tråkigt. Visst var det inte något jag slog volter och jublade över men jag satt inte och ångrade mitt val av praoplats eller ville ta mig där ifrån. Jag älskar att plocka undan från borden, göra frappinos, göra yoghurts och smoothies, fixa montern och prata med kunderna.
Skulle lätt kunna ha det som extra jobb i framtiden och vår handledare tyckte att vi borde söka just det hos de i framtiden för att jag och Tilda visade att vi "har vad som krävs". Så det känns ju jättebra och vi båda blev verkligen glada när hon sa det. Jag skrev ju förra vecken på Subway att jag verkligen gillade det osv. men det var inget alls om man jämför med Espresso House. Skulle välja EH över S alla dagar i veckan!
Puss och Kram!♥
 Vår lunch idag, Tilda tog Ceasar sallad och jag tog en bagel med kyckling och färskost ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design