Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Påsklov

Skrivet:    ·  Allmänt
Åh ni förstår inte hur glad jag är över att det är lov. Inte en enda lektion, ingen skollunch, inga tidiga mornar, inget plugg, inget alls på tre veckor. Kändes som vilken dag som helst fram tills alla skulle gå efter matten, som var vårt sista ämne, och man sprang runt och kramade alla som inte skulle till Boda Borg på onsdag. Kommer kännas så tomt att inte träffas men då får man längta lite extra liksom och det blir så mycket mer speciellt när vi väl ses sen.
Hann inte göra något med nån efter skolan då jag, mamma och Märta hoppade in i bilen och åkte iväg så fort jag kom hem. Satte av mot Strängnäs för att hälsa på nya sysslingen som bara är tio veckor gammal. Dock började det hela väldigt dåligt då vi fastande i bilköer som gjorde att resan tog en timme längre än normalt, och sen ledde till att vi inte han träffa bebisen så länge, men det var så mysigt när vi väl var där. Fikade lite med mammas kusin och hennes kille, gosade med lilla Henry (bebisen) och sen precis innan vi åkte där ifrån kom även vår gammelmoster och gammelmorbror (mammas moster och man) Blev alltså en mindre släktträff innan vi tre åkte vidare till mormor och morfar där vi är nu. Resten av familjen och våra kusiner kommer hit imorrn så det ska bli mysigt, blir påsk på riktigt då :)
Puss och Kram!
 Han var så gullig att jag höll på att dö! På båda bilderna håller hans pappa Björn i honom :)
 
 Så extremt fin solnedgång när vi åkte där ifrån men var helt omöjligt att få den på bild...



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design