Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sista stressen

Skrivet:    ·  Allmänt
Fick hoppa in och "jobba" lite tidigare idag då flera från personalen var borta. Men när jag och Tilda hoppat in på tunnelbanan ropar de ut i högtalarna att det har blivit ett vagn fel vid Slussen så t-banan har några små förseningar. Jaha, tänkte vi, vi ska ju ändå hoppa av innan dess så vi klarar oss nog. Men nej där hade vi fel. När vi åkt två stationer stannade tunnelbanan kvar vid perrongen i typ tio minuter. Man kan ju bli lite lätt irriterad på sl ibland men vi lyckades ta oss till Espresso House med bara en liten försening, kan vara bra att vara ute i god tid ibland.
Förmiddagen idag var rätt seg och ett tag stod jag och Tilda bara och väntade på att kunder skulle gå så vi kunde ta deras tallrikar. Men vid lunch och fram mot eftermiddagen blev det propp fullt. Kom hur många som helst och mitt i allt kom en leverans och så behövde Tilda gå. Detta gjorde att jag blev själv med att packa upp leveransen, det kan ha varit det stressigaste jag gjort i mitt liv och mitt i allt var jag också tvungen att springa ut till baren och hjälpa till med frappinos och plocka bort disk från borden. När Tove och Jossan kom upp till mig efter att de hade slutat svettades jag och hjärtat gick i 190 men shit vad kul det var, vill tillbaka!
Puss och Kram! ♥
 
Fick en liten hejdå present när jag gick...
Den innehöll tre muffins, en permanent frappino mugg och tre rabatt kort på just frappinos :)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design