Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Städ ryck

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag och Tilda tog tag i oss själva idag och bestämde oss för att åka in till Espresso House klockan åtta idag. Vi har fått olika tider att välja mellan att börja och det är klockan åtta, nio eller tio. Normal tiden att börja är nio för vår del men vi fick möjligheten att komma in en timme tidigare för att få vara med och göra smörgåsar och sallader innan caféet öppnade, och det var riktigt kul. Får se om vi åker in tidigare någon mer dag under veckan, det kräver ju att man går upp extremt tidigt, men imorrn ska vi in nio i alla fall. Behöver sova lite grand :)
När jag kom hem idag och hade kollat på några avsnitt av TVD fick jag något "städ ryck". Dammsög och dammade osv i mitt rum som vanligt när det behövs, men sen hoppade mitt pedant sinne på mig. Dammade hela mellanvåningen, ordnade i soffan, dammtorkade alla golvlister, sorterade mammas mode magasin med mera. Var dammig överallt efter det och avslutade kvällen med en promenad, sjukt skönt!
Puss och Kram!♥
 Spegel selfie



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design