Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Stressigt

Skrivet:    ·  Allmänt
Var ännu roligare idag på praoen trotts att dagen startade rätt dåligt. För det först var jag rätt sent ute så jag sprang nästan hela vägen till t-banan. Jag har en t-bane station rätt nära mig men nu när jag praoar m. Tilda vill vi åka tillsammans på morgnarna. Det enda är dock att hon bor vid en annan grön linje och jag har blivit den som fått anpassa mig, vilket ledde till att jag fick springa en bra bit.
När jag kommer upp till spärrarna i tid ringer Tilda och säger att hon kanske blir lite sen. Hon har även glömt sitt sl kort så hon skulle inte komma på bussen som tar oss sista biten till praoen. Tilda hade alltså gett upp lite grand på att ta sig till t-banan i tid, jag fick panik. Men hon ringde sin mamma som kom och hämtade oss och körde in oss till stan. Obviously var köerna sjuka så alla tre blev rätt stressade och lite smått irriterande. Men vi tog oss fram och sprang i på Subway 10 minuter sent. Vår handledare var lite sur i början men han visade verkligen vilken underbar person han är och släppte det rätt fort. Fick även göra fler saker under dagen samt göra våra egna mackor, och det kära läsare var extremt mycket svårare än jag trott.
Puss och Kram!♥
 
I brist på bilder från idag blir den en från när jag var hos mormor oh morfar förra veckan



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design