Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Vår värmen

Skrivet:    ·  Allmänt
Har varit helt otroligt fint väder idag, eller det var det främst på förmiddagen typ. Efter att jag suttit inne ett tag och kollat på en film (skriver om den sen) och under princip hela filmen suttit och kollat ut på solen och folk som passerade i t-shirt på longboards eller med en glass i handen insåg jag att jag verkligen behövde gå ut. Så hoppade ur pyjamasen, drog på mig löparkläder och stack ut och sprang. Underskattade dock värmen rätt rejält och fick rätt snart ta av mig in löparjacka, sprang runt med den runt midjan resten av rundan...
Gick inte jättebra idag faktiskt vilket var lite surt. Har säkert berättat om att mitt ansikte svullnar upp när jag tränar i värme, hela min kropp reagerar riktigt negativt om jag anstränger mig i värme kort och gott. Så av de 45 minutrarna jag var ute gick ett par åt när jag trodde jag fått blodsocker fall och började kallsvettas så jag satte mig ner. Sen gick rätt många åt till att jag behövde gå för att kroppen bara vägrade springa. Var trotts det helt slut när jag kom hem och efter en lång stretching och ännu längre dusch sate jag mig och läste. Nu på kvällen var jag ute på en promenad med mamma och har efter det suttit och finslipat lite på min bok. Ska typ gå och lägga mig nu to be honest, ska upp rätt tidigt imorrn för att hinna med bussen till Boda Borg så aa.
Puss och Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design